2014. március 20., csütörtök

Díj

Hello!
Kaptam egy meghívót egy díjra, ezért ma azt fogom megcsinálni, plusz még ma jövök egy vegyes bejegyzéssel.:)

+1000 oldalmegjelenítés van a blogon, amit NAGYON KÖSZÖNÖK! Sokat jelent, tényleg!^^ <3 Remélem többen vissza fogtok járni ide és sokan külditek majd be a munkáitokat! :) Hamarosan elkészül az új kinézet is valószínűleg.

De csapjunk bele ;)


Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Tegyél fel 11 kérdést! (Bocsánat, de ezt nem fogom megtenni a következő feladat miatt.)
Küld tovább 11 embernek! ( Ezt sem fogom megtenni, bocsi...)

11 dolog rólam:
1.) 158 centi vagyok, ami elég kicsi de imádom. :)
2.)  Fogyókurázok, bár ez annyira nem fontos.:D
3.) 14 éves vagyok.
4.) Szerintem érettebb vagyok a koromnál.
5.) Van barátom, akivel már több, mint egy éve együtt vagyunk.
6.) Igen, van fiú legjobb barátom is..:) Tehát hiszek a fiú-lány barátságban.
7.) Legjobb barátnőm neve: Kriszta.
8.) Bokszolok, táncolok.:)
9.) Imádom a csokit.:)
10.) Az írás az életem. :) Ovis korom óta találok ki meséket, most pedig történeteket.
11.) Szeretek sétálni kettesben, vagy akár haverokkal is, mindegy csak menjünk. :D

11 kérdés:
1.) Van álmod? Ha igen akkor mi az?
Az álmom, hogy kiadják egyszer majd egy könyvem minimum.:)
2.) Kutya vagy macska?
Kutya!!! :D De a macskákat is szeretem.
3.) Melyik a kedvenc évszakod? Miért?
Nyár. Mert nem kell felöltözni nagyon, és akkor tudok a legtöbb időt a hozzám közel álló személyekkel tölteni.
4.) Csoki vagy chips?
Csoki minden mennyiségben.Bár van, amikor a chips-et jobban kívánom.
5.) Ha választhatnál szuperképességet mi lenne az?
Gyógyítóerő.:)
6.) Hány blogod van jelenleg?
Kb. 4 van, ami bezárt, különböző dolgok miatt. 1 van, ami szünetel, de írom, és ha sok lesz belőle akkor kezdem újra felrakni. Meg van ugye ez, amire a legtöbb időt fordítok.
7.) Van háziállatod?
Testvérek...:D Amúgy nincs sajnos...
8.) Szerelmes vagy?
Mindig. :) De most nagyon ^^ <3
9.) Kedvenc zene?
Huh... Talán a 60 nap... De szerintem kb. még 2 napig.:D
10.) Kedvenc film?
Másnaposok 1 az örök. :) Made in Hungaria a másik, amit ezerszer meg tudok nézni/megnéztem már. :D
11.) Kedvenc kaja?
Most lehet röhögtök, meg pfujjogtok,de.... Borsófőzelék.:D

Bocsi amiért nem küldtem el senkinek, de sietek a következő bejegyzéssel és nem ismerek 11 blogot... o.O

Puszi
Solya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése