2014. március 21., péntek

Különleges bejegyzés

Sziasztok!

3 dolog van, amit meg szeretnék osztani veletek.

1.
Elkészült az új design, köszönet érte Liának! :) Remélem ez már többeteknek fog tetszeni, nekem bejön.

2.
Átléptük a +1111 oldalmegjelenítést, ami nekem mindig is az álmom (nem tudom, tetszik ez a szám:D). Imádlak titeket, remélem népszerű blog lesz belőlünk és egyre többet külditek majd be a munkáitokat! :)

3.
Ez miatt olyan különleges a bejegyzés. Egy programot linkelek be nektek - netes, nem kell letölteni és természetesen teljesen ingyenes - alulra, használjátok, jó unaloműző, pár napja leltem rá az egyik csoportban.

A link:
http://www.escapemotions.com/experiments/flame/index.php

Néhány kép ( én készítettem,tehát nem túl jók):



Az elkészült képeket természetesen küldjétek be és akkor ki tudom rakni majd a blogra! :)


3+1.
Kíváncsiságból ma nem osztom meg sehol az oldalt, hogy lássam, hányan nézitek folyamatosan a blogot.


És a szokásos:

Ha már itt vagy Irakozz fel és írj legalább egy hozzászólást! Sokat jelent!:)

Puszi
Solya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése