2014. március 20., csütörtök

Jezsó Noémi versei és festményei

Hello! :)

Itt van, amit megígértem. :) Újabb tehetséges fiatal lány osztotta meg velünk a műveit. .:)

Először két vers:

Mosolygok, pedig nem vagyok vidám
Szemeim nevetnek, pedig legszívesebben sírnák!
Az arcomon mindig csak egy mosolyt látsz,
És nem tudhatod mit érzek
Még akkor sem ha odafigyelsz rám.

Elmerengve

Kezemben egy kés, nem kell több csak egy metszés
tudom ez nem megoldás csak menekülés
Elgondolkodom milyen érzés lenne,
ha a penge lassan végigcsúszna kezemen.

Kicsordul az első vércsepp
s szépen lassan elvérzek
Homályba látom kik már nem élnek
látom, mennyire szomorúan néznek.

Visszaránt a Földre egy zaj.
A késre merengve néztem, majd megborzongtam
Feltettem magamnak a kérdést: -Biztos aka-
rod ezt? - A válaszom nem!
Elírásért bocsánat!:)
És a festmények:



Közvetlen hivatkozás a képhez

Közvetlen hivatkozás a képhez

Közvetlen hivatkozás a képhez

Közvetlen hivatkozás a képhez

Ha valami kimaradt, szólj!
Holnap különleges bejegyzéssel jövök!

Puszi

Solya



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése