2014. április 27., vasárnap

Lia novellája

Sziasztok ! Hoztam nektek egy novellát aminek majd szánok egy második részt is .
A Gyűrű Őre(fantasy-vagy egyéb kategória)
Egy gyűrű ami sokat jelet nekem eltűnt a csatában Deron miatt. A pálcám nem bírta volna tovább, és magamra engedtem az átkot. Miért nem védtem le a gyűrűvel? Hiszen az egy Horkruksz, rögtön meghalt volna, de én élni hagytam. Lényem kis darabja bennem van , így én is sok átkot védtem be életem vágyaként. Hiába keresem a három Horkrukszot nem találom. Néha hallom,hogy beszélnek hozzám. Átkozott nyelvezet, mivel sújtottak. Pálcám repedése óta gyengült, és rohamosan gyengülni fog. De Őt le kell győznöm.
Oly messze van ,hogy elérd. De túl közel ,hogy megtaláld. Túl közel, de távol. Az erdő lesz az. Hallottam róla de eddig nem hittem a mesének. Rohanok ki a hatalmas kastélyból ,mit lebegő Dementorok őriznek. Arcom kipirult, mellkasom lüktet, és érzem már csak a gyilkolási vágy hajt. Anya miatt teszem.
Van egy fa az erdőben amit a Gyűrű Őre vigyáz. Ott lesz a Horkruksz. Hallom,hogy megszólít. Hangja rekedtes , gyilkolásra vágyakozó hang.
Morgását hallom a nagy Őrnek ki vigyázza az én gyűrűmet. Lába csapódik vérben áztatott könnyes földbe. Holttestek és csontok feküdnek a talaj mély zöldjében. Sötétség leple befedi szemem, és lassan csak kis foltokat látok, de hörgést még mindig hallom. A hangok fejemben zengenek , megőrülök, de miért én? A kiválasztott.
Lia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése